Dodaj obiekt sportowydodaj klub sportowydodaj wydarzenie sportowe

Logowanie Rejestracja »» Przypomnij hasło
Jesteś tutaj: » Strona główna  / Artykuły  / Kto da więcej, czyli bonusy bukmacherskie

Kto da więcej, czyli bonusy bukmacherskie

Bonusy bukmacherskie – jakie rodzaje?

Zacznijmy od tego, czym są bonusy bukmacherskie. Zazwyczaj w większości zakładów sportowych gracz znajdzie na swoim koncie online nie tylko saldo finansowe, ale także bonusowe. Są to dodatkowe środki, które zdobywa się na różne rodzaje. Zazwyczaj nie można ich wypłacić, dopóki nie dokona się tak zwanego obrotu. Otrzymany bonus bukmacherski musi zostać zagrany w zakładach sportowych, najczęściej według określonych warunków. Przestrzegając regulaminu, bonus bukmacherski znajdzie się w saldzie finansowym, co będzie oznaczało, że możemy go wypłacić. Każda firma bukmacherska ma swoje zasady. Często otrzymaną sumę trzeb obrócić na przykład cztery razy. Jeżeli nasz bonus bukmacherski wynosi 100, to oznacza, że musimy wydać na kupony 400, żeby przenieść środki na saldo finansowe.

Najpopularniejsze są bonusy bukmacherskie powitalne. Są one przeznaczone wyłącznie dla nowych graczy. Właściwie u każdego bukmachera znajdziemy możliwość uzyskania dodatkowych środków od pierwszego depozytu. Najczęściej dostaje się bonus bukmacherski do 100% pierwszej wpłaty. Oczywiście każdy bukmacher ma inne zasady dotyczące wspomnianego prędzej obrotu. Różnice znajdziemy także w maksymalnej sumie, jaką można otrzymać od pierwszego depozytu u danego bukmachera.

Infografika 1. Rodzaje bonusów bukmacherskich. Zagranie.com/bonusy-bukmacherskie-2017

Inne rodzaje popularnych bonusów bukmacherskich to między innymi tak zwany freebet. W Polsce bardziej znany pod nazwą zakład bez ryzyka. Na naszym rynku można zauważyć coraz więcej zakładów sportowych, które oferują właśnie bonus bukmacherski bez depozytu. Pisząc najprościej, otrzymuje się dodatkowe środki za darmo. Niektórzy bukmacherzy mają w ofercie freebet dla nowych graczy. Jednak taki bonus można także zdobyć mając już konto od miesięcy – między innymi w konkursach.

Zakład bez ryzyka to kolejny atrakcyjny rodzaj bonusu bukmacherskiego. Znany również pod nazwą cashback, co można też przetłumaczyć jako zwrot gotówki. W tym wypadku, gdy nasz wysłany kupon okaże się nietrafiony, bukmacher zwraca nam postawioną sumę. Wśród firm obecnych na polskim rynku nie jest to bardzo popularny bonus, jednak niektóre zakłady sportowe mają go w ofercie.

Bonusy bukmacherskie - kto da więcej, ten będzie miał więcej?

Zakłady sportowe oferują bonusy bukmacherskie, żeby przyciągać do siebie klientów. Można rzec, że w Polsce jest to dopiero świeża sprawa. Fortuna była pierwszym bukmacherem, który jako licencjonowana firma pojawił się online. Było to zaledwie pięć lat temu. Od tego czasu wiele się zmieniło i już zdecydowana większość zakładów jest zawierana właśnie za pomocą Internetu. Zmienili się również gracze. Polskie firmy bukmacherskie zaczęły czerpać z zachodnich wzorców i oferować bonusy. W tym momencie na polskim rynku legalnych bukmacherów online jest siedem zakładów sportowych. Po wejściu w życie nowelizacji ustawy hazardowej można zauważyć zwiększoną konkurencje pomiędzy legalnymi bukmacherami. Efekt – przebijanie się w coraz lepszych ofertach bonusów bukmacherskich, żeby ściągnąć do siebie jak najwięcej nowych graczy.

Jest to pozytywne zjawisko dla wszystkich użytkowników zakładów sportowych. Konkurencja jest zawsze dobra dla konsumenta i nie inaczej jest tym razem. W przeciągu ostatnich miesięcy można zauważyć, jak poszczególne firmy prezentują coraz wyższe bonusy bukmacherskie dla nowych graczy. Naturalnie wszystko po to, żeby powiększyć grono swoich użytkowników. Jedni oferują darmowy, powitalny zakład? To drudzy również to zrobią. Bonus bukmacherski od depozytu do 650PLN, to inni dadzą 1000PLN. Co wybierze gracz szukający bukmachera? Oczywiście, że firmę, która daje mu więcej. W związku z tym mamy rynkową sytuację – kto da więcej, ten zgarnie więcej użytkowników.

Damian Maniecki

Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej ze specjalizacją Public Relations i Branding na UMK w Toruniu. Specjalista od marketingu online. Redaktor sportowy na stronie Zagranie.com zajmujący się żużlem i sportami walki oraz tematyką bukmacherską. Doradza i tworzy typy bukmacherskie z analizami. Śledzi wydarzenia ze świata sportu oraz zakładów sportowych.