Dodaj obiekt sportowydodaj klub sportowydodaj wydarzenie sportowe

Logowanie Rejestracja »» Przypomnij hasło
Jesteś tutaj: » Strona główna  / FAQ

FAQ

  • Nie dotarł do mnie link aktywacyjny (problemy z rejestracją)
    W chwili, nie otrzymania linku aktywacyjnego należy sprawdzić własną skrzynkę pocztową czy przypadkiem link nie trafił do foldera SPAM. Jeżeli link nie znalazł się w folderze SPAM należy spróbować zarejestrować się ponownie. Być może adres e-mail podawany wcześniej zawierał błąd (literówkę). Jeżeli nie ma możliwości ponownej rejestracji, ponieważ wyświetla się komunikat o tym, że podany adres e-mail został już wykorzystany wówczas prosimy o zgłoszenie nam tej sytuacji. W temacie maila proszę napisać: aktywacja. A w treści wpisać swój adres e-mail i login.
  • Chcę zmienić dane w moim profilu
    Aby zmieniać dane osobiste w swoim profilu należy przejść do Mojego Konta. W części Ustawienia konta znajduje się odnośnik Edycja Danych. W tym miejscu można modyfikować dane podawane podczas rejestracji.
  • Chcę dodać sport do swojego profilu.
    Aby dodać sport w swoim profilu należy przejść do Mojego Konta. W części Profil Osobisty znajduje się odnośnik Moje Sporty. Po jego kliknięciu przechodzimy do panelu dodawania sportu. Nasz związek z wybraną dyscyplina możemy określić poprzez wewnętrzną ocenę poziomu zaawansowania jaki dla niej reprezentujemy. Pozwoli to innym użytkownikom nas łatwiej odnaleźć. Oprócz tego uzupełniamy dane dot. sprzętu, osiągnięć. Następnie zapisujemy wprowadzone dane. Od tego momentu wprowadzone zmiany będą widoczne na naszym profilu. Możemy to łatwo sprawdzić klikając w części Profil Osobisty na link – Jak inni widzą mój profil?
  • Chcę dodać/usunąć Klub
    Aby dodać Klub należy najpierw przejść standardową procedurę rejestracji pod adresem: rejestracja - po zalogowaniu się na zarejestrowane konto należy:
    • opcja 1. na stronie głównej nacisnąć przycisk Dodaj Klub
    • opcja 2. przejść do Mojego Konta, gdzie w dolnym prawym rogu widać część zatytułowaną Ośrodki i Kluby Sportowe. Wybieramy opcję Dodaj Nowy Klub. Po kliknięciu przechodzimy do panelu dodawania klubu. Wypełniamy pierwszą zakładkę Informacje Podstawowe. Po kliknięciu Dodaj Klub zostanie automatycznie aktywowana zakładka Galeria. Po przejściu do zakładki Galeria możemy dodawać zdjęcia, które wyświetlą się później na profilu założonego Klubu.
    Aby nowy Klub o charakterze zawodowym, profesjonalnym faktycznie pojawił się na portalu musi przejść przez weryfikację moderatorów portalu. Do tego czasu w Moje Konto wyświetla się on ze statusem: Oczekuję na weryfikację. Celem weryfikacji jest m.in. uniknięcie dublowania się takich samym Klubów. Po zaakceptowaniu Klubu przez administratora zmieni się jego status i zacznie on być wyświetlany na portalu. Kluby amatorskie i rekreacyjne są dodawane automatycznie. W panelu można również usunąć Klub.
  • Chcę dodać/usunąć Ośrodek i Obiekt.
    Aby dodać Ośrodek należy najpierw przejść standardową procedurę rejestracji pod adresem: rejestracja - po zalogowaniu się na założone konto należy:
    1. na stronie głównej nacisnąć przycisk Dodaj Obiekt,
    2. przejść do Mojego Konta, gdzie w dolnym prawym rogu widać część zatytułowaną Ośrodki i Kluby Sportowe. Wybieramy opcję Dodaj Nowy Ośrodek. Po kliknięciu przechodzimy do panelu dodawania ośrodka. Wypełniamy pierwszą zakładkę Informacje o ośrodku. Po kliknięciu Dodaj Ośrodek zostaną automatycznie aktywowane dodatkowe zakładki: Obiekty, Lokalizacja, Galeria. W zakładce Obiekty dodajemy poszczególne obiekty, które znajdują się na Ośrodku oraz ich cechy charakterystyczne. Zakładka Lokalizacja pozwala na dokładne zlokalizowanie Ośrodka na mapie Polski. Po przejściu do zakładki Galeria możemy dodawać zdjęcia, które wyświetlą się później na profilu założonego Ośrodka.
    Aby nowy Ośrodek faktycznie pojawił się na portalu przechodzi przez weryfikację moderatorów portalu. Do tego czasu w Moje Konto wyświetla się on ze statusem: Oczekuję na weryfikację. Celem weryfikacji jest m.in. uniknięcie dublowania się takich samych Ośrodków. Po zaakceptowaniu Ośrodka przez administratora zmieni się jego status i zostanie wyświetlony na portalu. W panelu można również usunąć Ośrodek.
  • Gdzie mogę zmieniać ustawienia prywatności?
    Ustawienia prywatności można zmieniać w Moje Konto w części Ustawienia Konta, w której znajduje się odnośnik Ustawienia prywatności i widok profilu. Można tutaj zmieniać zarówno ustawienia dot. prywatności jak również zdecydować kto może oglądać poszczególne części naszego profilu tzn. co będą widzieć wszyscy użytkownicy portalu, a co tylko nasi znajomi. Oprócz tego określić można czy będziemy otrzymywać powiadomienia na e-mail oraz zdecydujemy od kogo będziemy otrzymywać wiadomości.
  • Czy mogę ograniczyć widok mojego profilu innym osobom?
    Ustawienia widoku profilu można zmieniać w Moje Konto w części Ustawienia Konta, w której znajduje się odnośnik Ustawienia prywatności i widok profilu. Można tutaj zmieniać zarówno ustawienia dot. prywatności jak również zdecydować kto może oglądać poszczególne części naszego profilu, co będą widzieć wszyscy użytkownicy portalu, a co tylko nasi znajomi. Oprócz tego określić można czy będziemy otrzymywać powiadomienia na email, zdecydujemy od kogo będziemy otrzymywać wiadomości oraz kto będzie mógł wprowadzać komentarze w naszym profilu.
  • Chcę zmienić hasło.
    Aby zmienić hasło używane do logowania do konta, należy w Moje Konto w części Ustawienia Konta kliknąć odnośnik Zmiana hasła. Wówczas zostaniemy przekierowani do miejsca, gdzie po podaniu aktualnego/starego hasła będzie można zmienić je na nowe.
  • Chcę zmienić adres e-mail.
    Aby zmienić adres e-mail wykorzystywany przy logowaniu do konta, należy w Moje Konto w części Ustawienia Konta kliknąć odnośnik Zmiana adresu email. Wówczas zostaniemy przekierowani do miejsca, gdzie po podaniu aktualnego hasła będzie można zmienić stary adres e-mail na nowy.
  • Chcę dodawać zdjęcia do mojego profilu. Jak mam to zrobić?
    Aby dodawać i edytować zdjęcia w naszym profilu należy w Moje Konto w części Profil Osobisty kliknąć na odnośnik Moja Galeria. Przejdziemy wówczas do panelu dodawania nowych zdjęć i edytowania tych zdjęć, które już wcześniej zostały przez nas dodane.
  • Czy mogę edytować i usuwać dodane przeze mnie wcześniej zdjęcia?
    Aby dodawać, usuwać i edytować zdjęcia w naszym profilu należy w Moje Konto w części Profil Osobisty kliknąć na odnośnik Moja Galeria. Przejdziemy wówczas do panelu dodawania nowych zdjęć i edytowania tych zdjęć, które już wcześniej zostały przez nas dodane.
  • Kiedy dowiem się, że ktoś odpowiedział na zaproszenie do sparingu?
    Aby dowiedzieć się, czy ktoś odpowiedział na nasze zaproszenie do sparingu należy sprawdzać Skrzynkę Wiadomości w Moje Konto. Odpowiedź na zaproszenie pojawi się jako jedna z otrzymanych wiadomości.
  • Dodałem kluby i ośrodki do Ulubionych, jak mogę je usunąć?
    W celu usunięcia wcześniej dodanej pozycji do ulubionych należy przejść do Moje Konto. W części Profil Osobisty znajdują się zakładki Ulubione Kluby i Ulubione Ośrodki. Po kliknięciu wyświetlają nam się wszystkie dodane do ulubionych kluby lub ośrodki. Panel zarządzania pozwala na usunięcie wybranych przez nas pozycji, które dodaliśmy uprzednio.
  • Jak dowiem się, że mam nową wiadomość?
    W chwili otrzymania nowej wiadomości od innego użytkownika:
    • w Moje Konto, w części Skrzynka Wiadomości przy odnośniku Odebrane pojawi się wyświetlona w nawiasie liczba nowych wiadomości,
    • istnieje również możliwość otrzymywania powiadomień o nowych wiadomościach bezpośrednio na email. Aby aktywować tę funkcję należy zaznaczyć odpowiednią opcję w Ustawieniach prywatności i widoku profilu.
  • Poza profilem osobistym posiadam założony przez siebie Klub i Ośrodek, jak mam wysłać wiadomość np. jako klub lub ośrodek?
    Pomimo że, oprócz profilu osobistego posiadamy profile klubów i ośrodków to Skrzynka Wiadomości jest wspólna dla wszystkich profili. Dopiero w ramach skrzynki możemy segregować wiadomości odebrane w zależności do którego z naszych profili były kierowane. Możemy również segregować wiadomości wysłane. Podczas tworzenia nowej wiadomości ustalamy nadawcę wiadomości zaznaczając opcję wyślij jako i wybierając z listy rozwijanej konkretny założony przez nas profil osoby, klubu lub ośrodka.
  • Jak mogę usunąć osobę z grupy moich znajomych?
    Aby usunąć osobę z grupy znajomych należy wejść na Moje Konto, w części Profil Osobisty przejść do odnośnika Moi Znajomi. Następnie odnaleźć znajomego, którego chcemy wykreślić ze swojej listy i zaznaczyć przy nim usuń.
  • Nie mogę znaleźć Ośrodka, Klubu o którym wiem że istnieje. Co mam zrobić?
    Pomimo tego, że nasz zespół przez cały czas pracuje nad bazą Ośrodków i Klubów to jest możliwość, że nie dotrzemy do wszystkich. Istnieją dwie drogi:
    • założyć Ośrodek, Klub pod własnym kontem jednocześnie stając się jego administratorem,
    • napisać do nas z prośbą o dopisanie danego Klubu, Ośrodka do bazy.