Marka TrainerPRO właśnie otwiera przed szkoleniowcami piłki nożnej szansę
zaprezentowania swojego warsztatu trenerskiego przed czołowymi klubami w
Polsce.
W bieżącym sezonie w T-Mobile Ekstraklasie doszło do siedmiu zmian na
stanowisku pierwszego trenera, w I lidze zespoły dokonały jedenastu takich
roszad, a na trzecim poziomie rozgrywek szczebla centralnego główni
szkoleniowcy zmieniali się dziesięciokrotnie. Średnio więc w połowie ekip
występujących w najwyższych klasach na ławce zasiada inny człowiek niż w
dniu inauguracji obecnej edycji. Przeciętna długość pracy trenera w jednym
zespole należy przez to do najniższych w całej Europie.
W takich warunkach trudno wypracować ekipie własny styl. To w dużej mierze
efekt niedopasowania charakterystyki szkoleniowca do kryteriów wyznaczonych
przez klub. Nowatorska marka TrainerPRO daje teraz szansę na
profesjonalizację tego etapu działalności drużyny.
Zachęcam do zapoznania się z nowym, ciekawym i jeszcze zupełnie nieznanym w
Polsce tematem agencji analityczno-doradczej przeznaczonej dla trenerów
piłkarskich. Szczegóły w informacji prasowej załączonej do niniejszej
wiadomości, a także na naszych profilach w portalach społecznościowych:
strona www – http://www.trainerpro.pl/
profil na facebooku – https://www.facebook.com/AgencjaTrainerPRO
profil na twitterze - https://twitter.com/TrainerPRO_MG
kanał YouTube – https://www.youtube.com/channel/UCHtPlMFgV3Yjd70IvdGGrKg
pokaż tylko nagłówek opisu.